zaterdag, november 21, 2009

1/2 marathon Deinze-Aalter

Een paar dagen geleden had ik laten weten dat de uitslag van de 1/2 marathon Deinze Aalter niet al te "just" was, met foto als bewijsmateriaal. Ewel, ze zitten niet stil in Bellem. De uitslag is "aangepast".

Resultaat van deze "verbetering". Ipv 353ste sta ik nu 363ste in den uitslag! Mijn tijd is ongewijzigd alhoewel ik maar liefst 4 seconden sneller was. (zie bewijsmateriaal). Ik beloof plechtig dat ik nooit meer zal klagen over den uitslag. Ze zetten me misschien volgend jaar op de laatste plaats. :-)

Geen probleem zulle. 300ste of 400ste , 30" meer of minder, wat maakt het uit. tWas daar gezellig, plezant en de entourage was van een zeer hoog niveau. De Duvel werd op de juiste temperatuur opgediend en er was spacecake van Tiny. Dit is een wedstrijd waar ik altijd zal aanwezig zijn. Ongeacht mijn plaats en tijd in den uitslag.

Muzikale parelkes:
Mijn sterkste periode qua culturele interesse (uitgaan tot mijn geld op was) situeert zich in de eighties. De enige muziekstijl die me tot aan de rand van de dansvloer kon lokken om daar zeer bescheiden en voorzichtig mee te "wiegen" noemden ze New Wave. Mijn favoriete kleuren van toen waren zwart en wit + alle grijstinten tussenin. Soms durfde ik wel eens blauw gebruiken, ne jeans. Vanaf vandaag tot volgende week iedere dag een New Wave Classic.

Geen opmerkingen: