zondag, november 29, 2009

La Dolce Vita

Gisteren hadden we de eerste bijeenkomst van de "Dolce Vita fietsvrienden" maar dit keer zonder fiets. Het programma zag er goed uit. Samenkomst in cafĂ© Lagaar voor de aperitief, daarna naar Kortrijk voor de ... 2de aperitief, ne cocktail in de Cuba bar om dan de straat over te steken en iets gaan eten in het Italiaans restaurant "La Dolce Vita". De opkomst was een groot succes, iedereen was aanwezig.
Tijdens de zondagse ritten zijn we nooit voltallig geweest, integendeel.
Het idee om in de toekomst iedere zondag iets te gaan eten en 1 keer op het jaar te gaan fietsen werd verworpen ... door de vrouwen.

In de loop van de avond werd het programma aangepast. De aperitief in Lagaar liep uit, onmiddellijk naar het restaurant was de oplossing. De Cubaanse coctail moest wachten tot na het eten (afschaffen was niet eens een optie) Tijdens het eten heb ik enkele foto's genomen. Ze zijn niet gelukt! tIs te zeggen ze zijn niet scherp. tWas een nieuw toestelleke en ik had vergeten het beschermplastiekje dat voor de lens was geplakt af te doen. tWas dik in orde daar.

Na het eten den Cuba bar binnen voor ne lekkere caipirinha om daarna de avond af te sluiten in de Izegemse Lounge bar. Daar nog genoten van enkele lekkere Rodenbachs (sportdrank). tWas ne prima avond en voor herhaling vatbaar. De "leider/lijder van de groep" had al een programma klaar (2010) voor een 3-daagse fietsuitstap naar de champagnestreek. Mijn verlofplanning doe ik morgen binnen!
Laat thuis maar twas de moeite.


Vandaag niet gesport want mijn haar deed zeer. kGeef de schuld aan die flauwe koffie die ik in het begin van de avond heb gedronken.

Geen opmerkingen: