vrijdag, november 27, 2009

De laatste

6,5km - Nike Pegasus - Duurloop Evere Kw - 40'03" - 9,74km/hr

Een trage duurloop die een gevecht tegen de wind is geworden. kHeb het liever anders.
  -
Muzikale parelkes:
tIs gedaan, de laatste parel in de reeks New Wave en tevens één van mijn "all time" favorieten. Gisteren had ik een tipje van de rode "BH" gelicht. En sommige bloggers/facebookers wisten direkt over wie het ging. Sterk. Ik verdenk hen ervan dat ze hoogstwaarschijnlijk er een hele nacht van gedroomd hebben.

Ik kon natuurlijk nog een eeuwigheid doorgaan. De NewWave scene was verantwoordelijk voor enorm veel goeie muziek. Wat kon er nog bij:
Blondie, Eurythmics, The Cure, Nacht und Nebel, Simple Minds, New Order, Talking Heads, Duran Duran, Human League, Devo, The Pretenders, Siouxie, Thomas Dolby, Gary Numan, Psychedelic Furs, The Police, Joe Jackson, The Cars, Big Country, OMD, Split Enz, Madness, Ultravox, Roxy Music, Bow Wow Wow ... en ik vergeet er nog.

Dus hebben we nu DE dame met de rode BH, Annie Lennox. Vele prachtige plaatjes heeft deze madam gemaakt, meestal samen met Dave Stewart. Onvergeetelijk is "Sweet Dreams"! Misschien eens een weekske al haar beste werkjes op den blog zetten.
Dit is een ietwat aangepaste versie, live, zonder haar legendarische rode BH, maar toch dik in orde! kWou dat kerbij was. Koptelefoon op, geluid (bijna) op maximum en genieten!

1 opmerking:

geert zei

machtig ... maarrrrreuh ... de helft van je lijstje is niet echt new wave hé ...
Ik was in den tijd ook zo ne zwarte; zaaaaalige tijd!!