zaterdag, november 14, 2009

Run for Paraguay

Vandaag een kort bezoekje gebracht aan de dames en heren die Julie kwamen steunen ter gelegenheid van haar vertrek naar Paragauy. Julie zal als vrijwilligster enkele weken naar Zuid-Amerika gaan om daar mee te helpen aan een project rond straatkinderen. Chapeau!

Familiale verplichtingen zorgden ervoor dat mijn aanwezigheid van korte duur was. Jammer. Ook heb ik van Linda onder mijn voeten gekregen toen we de taart van Mario aan het verorberen waren. Waarom heb je niet meer dozen meegebracht?! Ze vielen blijkbaar zeer in de smaak Mario.

-----------------

Deze voormiddag was er ook nog onze uurloop op de piste. Het slechte weer zorgde ervoor dat er meer helpers (rondetellers) dan lopers waren. tIs ook al laat op het seizoen. Toch een dikke proficiat aan de Flandriens die de wind en regen trotseerden en een puike prestatie leverden.

  1 BART COLPAERT - 16531
  2 FILIP COLPAERT - 15228
  3 RAF VYNCKIER - 14758
  4 BERNARD BRAEKEVELT - 12903
  5 PATRICK PATTYN - 12551
  6 FILIP VERLINDE - 12519
  7 FREDDY WALLAERT - 12493
  8 PATRICK DECOSTER - 12493
  9 RONNY BOUTEN - 12146
10 RONNY WINDELS 11663
11 JOHNY WAELKENS - 10564
12 GINO DEPLA - 5200

5 opmerkingen:

Tereze zei

gij? verzot op taart? nu breekt mijn klomp...
m13

Tiny zei

Het zal er best ook weer gezellig geweest zijn.

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Heel tof dat je toch kwam binnenwippen xxx

natalie zei

spijtig genoeg kon ik er niet bij zijn...maar t'zal wel plezant geweest zijn. Prettige zondag nog.

Bart zei

Stefaan,

heb jij foto's van de uurloop?

greetz Bart