donderdag, november 26, 2009

Rode BH

Vandaag niet kunnen lopen. Ge hebt zo van die dagen. Daarom zal ik morgen dubbel presteren. Denk ik.

Muzikaal parelke: De voorlaatste in de "New Wave" rubriek.
Deze keer de fantastische Paul Weller van de fantastische "The Jam" maar deze keer met de fantastische "The Style Council" met het fantastisch nummer "Long Hot Summer".
Als ik één keer fantastisch gebruik (zelden) dan moet het al goed zijn, als ik het meedere keren gebruik, tja

Niet echt de New Wave scene dat we kennen maar Paul behoorde er wel bij. kHeb ze ooit live mogen bewonderen (Brielpoort Deinze denk ik) en ze waren ... fantastisch. Paul, dat zijn we gewoon maar ook de toetsenman Marc Talbot was, euh, fantastisch. Hij brak zijn orgelke bijna af. Ook hun zangeres, toen Dee C Lee geloof ik, (ex Wham!) zong en presteerde op topniveau (om niet altijd fantastisch te moeten gebruiken)

Morgen mijn absolute nummer één, de dame die in haar eentje de rode BH tot de uitverkoren toplingerie maakte. Idee? Misschien heb je er een mooie droom over.



Nutteloze weetjes:
* Een bot bestaat voor 75% uit water.
* Als je geboren wordt heb je 300 botten en als je ouder bent nog maar 206.
* In een menselijk gezicht zitten 14 botten.



3 opmerkingen:

Bert zei

nutteloze reactie:
amai m'n botten
;-)

frank spencer zei

Bedankt voor uw muzikale pareltjes, Etienne.
Ik ben er elke dag vijf jaar jonger op geworden.
Nostalgie naar de tijd toen muziek nog muziek was.
Ja, die legendarische Brielpoort in Deinze was toendertijd the place to be voor de muziekfan.

En vanavond terug lekker wegdromen met The Eurythmics.
"Sweet dreams are made of this." Goed weekend !

RunningRonald zei

lekker nummer weer.. kijk alweer uit naar de volgende !!