zondag, november 15, 2009

Kort en niet krachtig

5,43 - 32'48" - 9.9km/hr - Nike Air Max Moto  - Duurloop Izegem Stadion - kcal:298 - GHS:155 (88)


Mijn eerste loopkilometers na Deinze-Aalter. kHad er eigenlijk niet veel goesting in. Last van de rug en tijdens het lopen nog wat stijf in de benen. Toch blij dat ik het gedaan heb.

kMoest trouwens naar huis want teten ging klaar zijn. Een flauw excuus want ik wist dat het toch nog niet ging klaar zijn.

Maar ge kunt zo'n excuus: "kBen later naar huis gekomen omdat kwist dat teten toch nog niet klaar ging zijn" niet gebruiken hé. Ik weet da.

Alléé een willekeurig, volledig uit de lucht gegrepen "fictief" voorbeeld. Ge zit met de fietsvrienden van "La Dolce Vita" in het La Gare een Rodenbachske te drinken. Om 1300hr (etenstijd!) zeggen uw (slechte) vrienden dat we nog ééntje gaan drinken, teten is toch nog niet gereed!!!
Als ge dat gaat zeggen tegen de vrouw des huizes dan hebt ge gegarandeerd ambras. En het gaat er hier niet om dat ge gelijk hebt hé. Het eten IS nog NIET klaar maar da was gene reden om later naar huis te komen! Straf hé. Gelijk hebben en toch geen gelijk kunnen halen. Geen gelijk bij de vrouwen om duidelijk te zijn. Ge moogt gerust zeggen dat ge bij 99% van de gehuwde vrouwen geen gelijk zult halen. Ge moogt ook gerust zeggen dat ge bij 80% van de ongehuwde vrouwen geen gelijk zult halen als je het hen probeert uit te leggen. Alleen de mannen begrijpen da. En die 15% van de mannen die het niet begrijpen zijn niet volledig hetero.
 
Mij niet misverstaan. Ik ben geen homofoob en kheb helemaal niks tegen niet-hetero's. Integendeel, kben er zelf één geweest! Trouwens iedereen is er één geweest, ook de vrouwen, dat moet, ge kunt nie anders.
 
Nu niet natuurlijk maar wel tijdens mijn tweede leven. kWerkte toen in Brussel, ze waren daar allemaal zo. tWas zelfs een voorwaarde.
In mijn eerste leven was ik een begenadigd voetballer. Een kruising tussen Pele, Cruiff en Berten Vandamme. Die laatste was ne veldrijder maar tschijnt dat ik nogal ne rare loopstijl had op een voetbalveld!
In mijn derde leven was ik ontdekkingsreiziger. Toch téén en tander ontdekt mag ik zeggen. Geen landen ofzo maar hier in Izegem en omstreken ... over de plaatselijke fauna en flora enzo.
Mijn vierde leven was tragisch en zeer snel voorbij. kWas voorbestemd om een reuzeschildpad te worden en een zeer lang, rustig en traag leven lachte me toe. Maar iemand was me voor, kwas te traag waarschijnlijk en kmoest me tevreden stellen met het leven van een eendagsvliegje. Mijn leven eindigde op een zonnige zondag omstreeks 1305hr onder de vliegenmepper van een boze "vrouw des huizes". Waarschijnlijk "pissed off" omdat hare vent nog niet thuis was voor teten.
Nu zit ik dus in mijn vijfde leven waar ik zeer tevreden mee ben. Den Etienne ... kheb chance gehad.
Mijn zesde leven, kweet het al want ze zeggen da op voorhand, zal ik een Padré zijn. Ne heilige zeg maar. Al is er daarover nog een discussie aan de hand bij de "levensverdelers". Ge kunt maar 1ne keer een beroep of roeping hebben. En ze vinden dat ik nu -mijn vijfde leven- al het leven aan het leiden ben gelijk ne Heilige. We zullen zien, kmoet misschien mijn voorbeeldige levenstijl iets aanpassen. 
In mijn zevende leven zal ik een onoverwinnelijke veldheer zijn. Een heerser over tvolk. Maar ne brave, iedereen gelijk voor de wet! Mijne wet.
Daarna, na mijn zevende en tevens laatste leven, zal ik voor altijd het leven verderzetten in het Walhalla. tIs normaal want na uw laatste leven ga je naar de voor u voorbestemde plaats/hemel/hel. Zeg maar naar de regio die in het verlengde van uw laatste leven ligt.
Degenen onder jullie die nu in hun laatste leven zitten en den job doen die ze niet graag doen .. courage!
 
Jawel, Saint Etienne bestaat, hij maakt zelfs hemelse muziek!

4 opmerkingen:

Francis zei

Etienne op dreef!

De Nico zei

In je achtste leven wordt je vast en zeker Albert "RODENBACH" ...

gert zei

en toen je dit allemaal neergepend had, was teten koud zeker? :-)

Steven zei

Amai, en dat allemaal na 1 Rodenbach? ;)