donderdag, november 05, 2009

Herbalife

5,25km - 31'15" - 10.1km/hr - Nike Air Max Moto - Stadion Izegem (87)

Onder het motto "rust roest" heb ik vandaag, dag na de bloedafgifte, een kort trainingske afgewerkt. Het was de bedoeling maximum 5km en/of 30' te joggen. tIs dus gelukt, morgen terug met de IVAC-ers de serieuze training.


Dinsdag naar een info-avond geweest van Herbalife. Niks nieuws onder de zon; veel drinken (water en/of Rodenbach!), gezonde voeding (fruit, vezels) en veel sport (beweging zoals stofzuigen, dweilen). Als je deze 3 opneemt in uw levensstijl dan ben je perfect gelukkig. Ik geloof wel dat Herbalife goeie en gezonde produkten heeft maar ze zijn niet van de goedkoopste. Hun sportdrank verschilt wel van de andere doordat hij niet plakt! Hij smaakt niet slecht ook.
 
Drinken en lopen, tis te zeggen, al lopend drinken is niet simpel. tIs helemaal naar de ... als de drank nog uit bekers moet gedronken worden ook. Als ge dan al een klein beetje kapot zit kan er al eens één of twee druppelkes gemorst worden. Na de aankomst is een douche dan zeker noodzakelijk, niet alleen voor het zweet maar ook om de "plak" eraf te krijgen.
 
kHeb nog een kadootje gekregen van de vriendelijke dame van Herbalife! LIFTOFF
Een waarschuwing aan alle deelnemers van de 1/2 marathon Deinze-Aater! Probeer mij niet te volgen tijdens de laatste 3 km's. Daar zal ik namelijk mijne Liftoff voor de allereerste keer gebruiken. Volgens de Herbalifedame zal ik onmiddellijk de werking voelen en een boost krijgen! We zullen zien. tIs misschien ook nog voor andere reden goed dat je na mijn Liftoff-inname beter niet achter mij loopt. :-)
 

PS: dat van diene Rodenbach heeft ze niet gezegd maar kben er zeker van dat het ook goed is.

6 opmerkingen:

Steven zei

't is te hopen dat ge niet omhooggaat hé ;)

De Nico zei

Is dat een condoom in dat gele zakje van Liftoff ?
Liftoff moet dan nogal en boost geven.
Nu...als ze dit meegeven met uw Liftoff, is het zeker een "veilig" produkt.

Cremke zei

Gezien ik ook voor de 2h ga, zal ik heel aandachtig zijn op de 18K

frank spencer zei

Liftoff … Herbalife … heuh … ?
Ik blijf trouw aan de jenever van Joeri op onze jeneverbus, het beste dopingproduct hedentendage op de markt.
Wacht maar op mijn verschroeiende demarrage aan het 18 km-punt :-)

Mortagne Team zei

Ja Stefaan het is straf spul....
Let op de reactie van de passerende dames.....

Gr,

Francis

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Stefaan, waarom mag je dat spul niet vanaf de eerste kilometer nemen ? ;-);-);-)