dinsdag, maart 31, 2009

Toch gelopen

10,380 - 1hr04' - 9,73km/hr

Deze namiddag had ik een vergadering hartje Brussel (Naamse Poort). Ik zou er ook enkele oude gekenden tegen het lijf lopen, vrienden van in den tijd dat ik nog vrijgezel was en zonder stress en zorgen door het leven kon dobberen. Tijden veranderen ...

Ik had me al ingesteld in een looploze dag en een Bourgondische namiddag. Zeker na het officiële gedeelte kan er al eens een "Kapittelke" vloeien. Smaakt niet slecht.


Maar dan is er Geert, en die spoort mij aan om toch van elke gelegenheid gebruik te maken om te lopen. Na 1 lekker bierke heb ik me laten meedobberen (ik blijf dobberen) in de Brusselse file richting den Texas van Vlaanderen, Izegem en omstreken. Het dobberen viel goed mee en ik kwam op een schappelijk uur thuis zodat een duurloopke nog zin had.

Een zalige training in de eerste hartverwarmende zon samen met Henk VDV. Meer (en rapper) moet da nie zijn.

2 opmerkingen:

geert zei

allez, toch ééne die naar mij luistert ...
Goed gedaan, Etienne!

Nico Mattan ;-) zei

Misschien even een Duvelke proberen,dan kan de training misschien nog zaliger verlopen