zondag, maart 15, 2009

Lopen of fietsen?

7,134km - 42'01" - 10,19km/hr
'k Moest kiezen en ... 't is lopen geworden. 15km + canicrosswedstrijd volgende zondag en de Brigandsloop de week erop, 'k moet km's maken. De fiets wordt eventjes aan de kant gezet.
Na een looploze week ben ik er weer mee begonnen. Geen last meer van de voetkwetsuur, kan er terug tegenaan gaan. Een heerlijke zon was mijn partner tijdens het lopen, een ideaal loopweer. Rustig (her)begonnen met iets meer dan 7km aan iets meer dan 10km/hr.
't Geeft me niet belet om mijn fietsmakkers te gaan bezoeken in onze vaste eindpost.
'k Moet mijn fiets niet als alibi gebruiken om de lekkere frisse Rodenbach te gaan proeven. Trouwens, waar zijn zondags anders voor?
We kunnen weer met de glimlach door het leven gaan.

1 opmerking:

Anoniem zei

Inderdaad een heerlijk lente weertje hé...jammer dat het zo niet blijft. Heerlijk om in te lopen