donderdag, maart 19, 2009

10km - 52' - 11,54km/hr
-
De cijfers hierboven zijn bij benadering. Zelf had ik geen tijds- of afstandsopname-apparatuur bij, 't is dus een gok. Maar 'k zal er niet ver vanaf zitten. Het parkoer is gekend en den tijd dat ik weg was is ook bij benadering correct.
-
'k Heb ne n'hond, eigenlijk meer eigendom van dochter en echtgenote. Deze n'hond is gene normale. Hij kan -en mag van de dames- bijna overal liggen, staan en slapen waar hij ook maar wil in huis. Maar waar gaat hij nu het liefst gaan liggen ... juist op die ene plaats waar hij niet moet gaan liggen. Op een klein salontafelke naast de zetel. En hij weet dat hij niet mag van mij!
-

Denkt diene mops nu echt dat ik hem nie kan zien. 't Valt trouwens op dat de lampekap niet meer recht staat. Dat komt omdat de kap al een paar keer onzacht in aanraking is gekomen met de vloer. Telkens als er op TV een beetje lawaai is, of nog erger, ne n'andere n'hond blaft, dan springt hij recht met alle nare gevolgen vandien. Cosmo onze mops ... 'k zal er nog ne keer ne rolmops van maken!

3 opmerkingen:

Steven zei

ik zie hem niet zenne ;)

Anoniem zei

Ammenooitnie

Dirkjogt zei

Hij had zich nochtans goe verstopt, zelfde kleurtje:-))