maandag, maart 09, 2009

Canicross Vilvoorde: Wonden likken

Na de canicross van gisteren zat er vandaag geen herstelloop in. Au contraire, de wonden likken was mijn deel! Bij wijze van spreken, 't is aan mijn voeten dus de tijd dat ik nog aan mijn tenen kon likken is al een tijdje geleden. Nooit de lenigste van de klas geweest.

Blaren op mijn voeten. Mijn trailschoenen "INOV" zijn te "taai" geworden. Waarschijnlijk te lang bij de kachel laten staan na een wasbeurt. Al van in het begin van de cross voelde ik het onheil. Dit is geen excuus ... Zico was wel niet in vorm :-).

Mijn resultaat bij de Giants:
een 13de plaats op 21 met een tijd van 22'42" wat goed is voor een gemiddelde van 12,899km/hr en dat op een niet vlak parkoer van 4880m. Zoals ik gisteren al blogde, een zeer mooie maar lastige omloop.
Algemeen ben ik op plaats 47 gestrand en dat op 95 Giantslopers en loopsters. Ik beloof plechtig dat ik bij de volgende uitgave sterker zal presteren. Mijn concurrenten zijn gewaarschuwd! Jean-Pierre, Kamiel ... :-)

De volledige uitslag is op de VCF site te vinden.

Reactie op reacties van gisteren:

  • Natalie: kom maar eens af, 'tis inderdaad leuk.
  • Nikki: Etienne, Stefaan, foto 61 of 66, ik begrijp u en er zijn meerdere mensen die " 't even niet meer weten" als ze Steven zien.
  • Gunther: diene achteraf doen we nog ne keer. Als je eens voor Selena bent :-)
  • Steven: Britney Spears zingt een liedje over u
  • Frank: ik blijf trainen. Ooit zal ik zo goed worden als u! :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik blijf het prachtig vinden: De Giants ... je moet dat maar eens in Amerika gaan zeggen: 'I run with the Giants' ... als je de intonatie just legt gaat het je veel respect opleveren. Leer daarbij nog eens aan je tenen te likken en je komt op tv (zelfs wanneer je maar halfweg geraakt, want laat het geweten zijn: die Amerikanen zijn vetzakskes ;-) )

Steven zei

't is proper, mij vergelijken met Britney :pppp