dinsdag, maart 24, 2009

Een beetje gelopen

5,5km - 30' - 11km/hr

Een beetje gelopen. Niet ver en niet lang. 'k Had zelfs geen zin om te starten. Ware het niet van de collegalopers, 'k was niet gestart. Na een half uur heb ik er maar mee gestopt. Hopelijk was het een slechte dag en niet de voorbode van een slechte periode. 't Zal aan 't weer liggen.

De "reviews" en verslagen van de bloggers en canicrossers die deze zondag aan de slag waren heb ik nog niet gelezen. 'k Weet zelfs niet als ik er goed aan zou doen om ze te lezen. Ik mis niet graag een afspraak waar er een combinatie van sportief en bourgondisch gedrag te beleven valt. :-)

2 keer FUCK zou ik zeggen! Trouwens waar komt FUCK vandaan? Lees hieronder.

Nutteloze weetjes:
* Wist u dat in het oude Engeland, de mensen geen seks mochten hebben zonder toestemming van de koning? Wanneer men een kind wilde, moest men de goedkeuring van de monarchie bekomen en een plakkaat aan de deur hangen wanneer de seksuele activiteiten plaatsvonden.
Op de plakkaat stond volgende: "Fornication Under Consent of the King" (F.U.C.K.). Ziehier de oorsprong van het woord….

Stel u voor dat wij dat in de toekomst aan Filip moeten vragen!

2 opmerkingen:

RunningRonald zei

tja, dan wordt het vast K.U.T. Koning Uit Toestemming :))

Anoniem zei

en als je eraf kwam moest je op het bordje 'fuck off' schrijven ...