zaterdag, maart 21, 2009

Geen zondag

- Als 't niet mag zijn dan mag het niet zijn. Alweer mis ik een bloggerbijeenkomst en ook de zeehondencanicross moet ik noodgedwongen missen.

- Ik troost me met de gedachte dat de Spen-cers nog wel eens iets zullen organiseren ('t zit in hun bloed en KVK vind ik een prachtclub die onterecht verloren heeft) :-)

- De canicrossclub uit Hageland zal nog wel eens een strandrace organiseren. Een prachtclub als deze neemt geen genoegen met de organisatie van één wedstrijd.

- Nutteloze weetjes:
* Mensen en dolfijnen de enige dieren zijn die seks hebben voor hun plezier?
Tiens, van de dolfijnen wist ik het maar ...
* 111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321? Controleer maar, 't is just

6 opmerkingen:

RunningRonald zei

ja, dat snap ik.. wij worden niet opgegeten door onze sexpartner.. daarom doen we het met plezier.. toch?

die rekensom vind ik super!!

Anoniem zei

Spijtig dat je er niet bij was vandaag...

RunningRonald zei

Hoi Etienne, wil je even je gegevens mailen naar ronald@runningronald.nl zodat ik je kan op nemen in het kampioenschap voor bloggers (marathon) in Utrecht?

thanks
RR

Anoniem zei

Jammer dat je in extremis verstek moest geven.
We hebben je gemist aan 't Zeetje.

Je hebt gelijk, er komt wellicht nog wel een bis- en trisnummer de komende jaren.

Steven zei

jammer dat je er niet was met je (zee)hond Stefaan, volgende keer beter!

Cremke zei

Gezien je er zondag niet bij was, en Utrecht enen te veel zou zijn, zal het tot op de 20 v Brussel zijn. Ga je niet naar Torhout 15/5?