donderdag, maart 05, 2009

Kort loopje

6,793 - 38'26" - 10,60km/hr


Een kort duurloopje, meer zat er niet in. Gebrek aan tijd is mijn flauw excuus.
Vandaag heb ik Ivan Hostens aan de lijn gehad. Hij kon mij bevestigen dat mijn "Nike-loopplunje" weldra in de brievenbus zal belanden. "De" uitrusting waarmee ik op de 20km van Brussel zal "hazen". We zijn met 3 Nederlandstaligen en 3 Franstalingen die de groep van 2hr op sleeptouw zullen nemen.

Nuttelloze weetjes:

Uitstervende of verdwenen beroepen:

De kolenleverancier.



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo...een speciale uitrusting voor Brussel. Mooi zo...altijd leuk.

Anoniem zei

Dju.. wat zagen die mensen er altijd uit. Zo enorm zwart en stoffig!!

Anoniem zei

zeg, die pacers voor 2 uur, lopen die niet in een fel fuchsia plunje? I WANT PICTURES!!!! ;-)