dinsdag, maart 10, 2009

Running with the GIANTS


Jaja Geert, ik loop in de categorie van de GIANTS!!!! Met andere woorden de mannen -en vrouwen- van de lange afstand. De canicrossers met ervaring. Geef toe, het klinkt toch fantastisch. Wij zijn de lopers die samen met onze trouwe vriend weer en wind trotseren. Over dal en berg crossen (of omgekeerd, we keren soms nog terug ook). Wij, de reuzen die de natuurelementen bestrijden! Samen met onze "bobby" vechten we tegen alles en iedereen tot we de eindstreep hebben overschreden.
"Survival of the fittest"!
Kan natuurlijk ook zeggen dat ik bij de oude gasten loop. De veteranen ... maar da ligt niet zo goed in de mond vind ik. Het dekt de lading niet helemaal :-)
Geef maar toe, ge zou toch ook liever bij de GIANTS een marathon lopen ipv bij de, ik zeg maar iets, "de vrolijke loperkes", in fucha kledij stijl Niki VanKets :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

ok, maar mijn winstkansen bij de 'vrolijke loperkes' zijn natuurlijk wél hoger ... enkel al door de motivatie om de afstand tussen mijn achterwerk en de eerste achtervolger zo groot mogelijk te houden ;-)