dinsdag, maart 03, 2009

Taart

Vandaag niet gelopen, 't was een voorziene rustdag maar ... 'k heb wel aan de taart(en) gezeten. Dankzij de jarige collega's Mireille en Guy die op deze wijze -lekkere taart- de groepsgeest nog eens versterkte en 't was eveneens een mooie alternatieve vorm van teambuilding! :-) Alle collega's samen rond het project: rijsttaart, appeltaart, flan, krieketaart en dan nog andere waar ik de naam niet van ken maar die wel lekker waren.

Morgen ben ik zedelijk verplicht om een duurloop op 't programma te zetten.

Nutteloze weetjes:
Qoute's van Willem Van Hanegem
* "Toen Thijs Libregts trainer van Feyenoord was, speelden we tegen Haarlem, dat bijna onderaan stond. Libregts was 20 minuten bezig om uit te leggen hoe wij de verdediging moesten organiseren, zodat Haarlem niet via een uitval bij het doel van Joop Hiele kon komen. Ik zeg aan het eind van zijn betoog: 'Meneer Libregts, we spelen toch thuis tegen Haarlem? En wij hebben in ons elftal mensen als Cruijff, Stanley Brard, Michel Valke, Ruud Gullit. Kunnen we niet beter praten over de vraag hoe die bal in het doel van Metgod moet komen?."

* "Een echt goeie wedstrijd heb ik volgens mij nooit gespeeld. Mijn beste wedstrijd had mijn afscheidwedstrijd moeten worden, maar toen is het er ook niet echt van gekomen."

Geen opmerkingen: