maandag, maart 16, 2009

7,9km - 43'47" - 10,83km/hr
Deze duurloop stond in het teken van het "officieel inlopen van mijn nieuwe Nike's". Gisteren heb ik me een paar "Nike Air Max Moto 6" aangeschaft. Ze hebben me niet ontgoochelt. In Sport-Line was er een actie op de loopschoenen -20 euro korting- en als je Nike's kocht kreeg je nog een Dry-Fit looptrui erbij! Niet twijfelen zei ik bij mezelf, alle beetjes helpen om beter te lopen. 'k Had blauw-grijze gepast en die vond ik wel mooi, maar ze hadden alleen nog de rood-grijze in mijn maat. Tja, eerst de schoen dan pas de kleur hé.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Goede schoenen is een must!

Anoniem zei

dat van die kleur probeer ik al een half leven aan mijn vrouw uit te leggen. Zonder succes ...

RunningRonald zei

stoere schoen! veel plezier mee

RunningRonald zei

oh. en met de linker ook natuurlijk