vrijdag, maart 27, 2009

Cross 2A te Helchteren

7.3km - 32'45" - 13.37km/hr

Deze voormiddag -1100hr- deelgenomen aan een 7.3km cross ingericht door 2A te Helchteren. In tegenstelling tot de meeste wedstrijden ben ik eens vooraan gestart, eerder toevallig, 'k stond te babbelen op de goeie plaats. Daar ben je automatisch meegezogen met de eersten en was mijn start dus sneller dan ik normaal pleeg te doen. De omloop was plat met hier en daar drassige, modderige stroken. Ik heb mijn tempo kunnen aanhouden al had ik het de laatste 1.5km serieus lastig. Mijn tijd moet nog naar beneden want ik was na de aankomst weeral vergeten mijn chrono stil te zetten. Deze jaarlijkse wedstrijd is zeer goed georganiseerd al was er 1 minpuntje. Geen Rodenbach! Een blunder! De donkere Leffe kon echter veel goedmaken.

Uitgelezen: Het leugenspel van Roderick Anscombe. Zeer goed, spannend, vlot lezend van begin tot einde. Negatieve kritiek, een beetje voorspelbaar.
Het gaat over:
Forensisch psychiater Paul Lucas contra Craig Cavanaugh. Paul is, zoals in de prachtserie "Lie to me" een "leugenexpert" en doorziet de leugens van stalker Craig. Moord, overspel, wantrouwen onder getrouwen, alles komt aan bod.

Begonnen aan: "Thin Red Line" van James Jones. 't Begin is al niet slecht!

Geen opmerkingen: