dinsdag, maart 17, 2009

Rusten op rustdag

- 2 dagen gelopen, (na de come-back) nu was het tijd om rust te nemen. Morgen doe ik hoogstwaarschijnlijk terug mee met de IVAC bende op de piste. Maar aan een rustig tempo, nikske forceren en langzaam terug op "niveau" komen (wat dat ook moge zijn).

- Nog eens de Canicrosscriteriumkalender (zijn er al langere woorden waargenomen in blogland?)erbij genomen en gezien dat ik toch een paar keer forfait zal moeten geven. Deels de schuld van mijn werkgever (ik vergeef het hem) en deels door mijn deelname aan loopwedstrijden waar ik reeds jaren een "vaste waarde ben :-) "
en die nu ongelukkelijk op dezelfde datum vallen.

- Laatste boekaanwinst: "Mijn tweede huid" van Erwin Mortier.

- Uitgelezen: Sterf voor mij van Karen Rose.
Een aanrader. Eén van de beste boeken van de laatste jaren in zijn genre. Wie van Karin Slaughter en consoorten houdt zal dit spannende boek zeker waarderen. Kreeg terecht mooie kritieken bij Crimezone. Een boekbespreking is zoals een filmbespreking, als je teveel wilt vertellen verknoei je het voor de anderen ... maar spannend van begin tot einde, gebaseerd op de talrijke, wreedaardige computerspellekes. Een beetje romantiek en erotiek (geen sex! alléé toch niet veel) en gruwelijke, Middeleeuwse moordpraktijken. Echt ontspannend! Het boek is OK!

- Nutteloze weetjes:
* Waar komt OK vandaan?
Van de troepen die tijdens de burgeroorlogen terugkeerden met een bord waarop stond "0 Killed".
Vandaar de uitdrukking "O.K." wat betekent dat alles goed is.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Middeleeuwse moordpraktijken? Speelt het boek zich af in de Wetstraat dan??

Cremke zei

lopen rust, loopfoto's van andere, ongebruikte schoenen... Ge gaat zondag toch in form zijn?