zaterdag, augustus 30, 2008

Warme training

7,634km - 45'40" - 10km/hr

In tegenstelling tot gisteren was dit een zeer ambetante, zelfs lastige training. Traag en niet zo lang maar dikwijls gedacht om toch maar te stoppen. De stijfheid van gisteren zat er nog in. Een kleine 5km op de piste rondjes gelopen en dat was nog mijn beste periode. Geen al te beste training dus. Morgen ga ik met de vrienden een stukske fietsen. Hopelijk gaan ze de "bergzone" niet verkennen.
-------------------------------------------------
Weer eens een onnoemelijk prachtig parelke met een al even mooi interessant en typisch tijdsgebonden videoclip. Groene ajuinen! "Booker T & the MG's". Die langharige danseresjes ... ze komen, ze gaan, ze komen, ze gaan ... waar zijn ze nu in godsnaam?
En zeggen dat deze sessiemuzikanten dit nummerke per toeval maakten. (iemand nam het stiekem op tijdens de "opwarming" in de studio). Het zou trouwens de eerste groep zijn die zowel blank als zwart in de groep hadden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Etienne,raar hé, de ene dag loopt het vanzelf,de andere gaat het langs geen kanten,ik heb dat ook.
Ik ben echter wel zo slim geweest om 07h15 te starten met mijn duurloop van 25 km,nog lekker koel,dat gaat stukken vlotter bij mij!!

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Inderdaad een fantastisch nummer ! Zou nooit op de groep en de naam gekomen zijn, maar ik herkende het meteen. Bedankt voor de opfrissing, en tot volgend weekend !