woensdag, augustus 20, 2008

Flexibiliteit

Na de 3 verschillende mogelijke trainingen die ik vandaag kon afwerken heb ik voor de 4de gekozen. Rustdag. Morgen zal ik de lange duurtraining doen en vrijdag opnieuw rusten. Daar kan natuurlijk verandering inkomen. Alles hangt af van het gevoel van de dag. Het voordeel van een "papieren trainer", hij gaat altijd akkoord!

Vanavond (nu) is er voetbal. Kijken (ZDF) als de "A"ploeg(?) het goed doet tegen Duitsland. Voetbal betekent ook dat ik word verbannen naar de slaapkamer. 'k Zal er vandaag vroeg inzitten.

1 opmerking:

Anoniem zei

Etienne,dat is nu eens praat naar mijn hart hoor,ik ben verkeerd bezig geweest,schema zegt dit,doen!
Nu ben ik het plezier in het lopen aan het kwijt raken, dus nog even tot Eindhoven, dan terug VRIJ, ik zal mij nooit meer laten puschen, door gelijk wie, ik heb zelfs geen tijd meer om mijn eigen vrouwke,Myriam,een beetje te helpen met haar start2run!!!Dat is verkeerd bezig zijn,mijn loopschoenen gaan steeds moeilijker aan de voeten, dus LUISTER naar je lichaam!!!
mvg
Patrick