woensdag, augustus 13, 2008

Marathontraining

12,1km - 1hr05'35" - 11km/hr

Mijn "papieren trainer" had een 12km voorzien met een 5-tal km aan wedstrijdtempo. Ik zie mezelf geen 11km/hr lopen op de marathon, maar het ging goed, zelfs de eerste km. Regen, hevige windstoten en zon, ik heb het allemaal gekregen. Alles in beperkte mate zodat het geen probleem was om verder te trainen. Morgen zal ik hoogstwaarschijnlijk rusten zoals het is voorzien op mijn superflexibel schema.

Muzikale parelkes: Enkele dagen geleden kon je op de blog van Dirk luisteren naar zijn favoriet nummer van het moment. Het was Amy MacDonald - This is the life. Inderdaad een prachtig liedje. Mijn muzikaal hoogtepunt op dit moment is MGMT - Electric Feel. Goed hé!

Als iedereen nu eens zijn favoriet nummerke plaatst, dan kennen we de muzikale smaak van de bloggers.

1 opmerking:

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Ik wou soms dat ik ook een paieren trainer had ;-)