vrijdag, augustus 22, 2008

Marathontraining

12,86km - 1hr5'34" - 11,77km/hr
Vrijdagtraining met IVAC-boys. Vooraf had ik al een 2-tal km gelopen als opwarming. Als die gasten eraan beginnen ligt het tempo altijd iets hoger en aangezien ik een trage starter ben (diesel) is het beter om al een beetje warm te lopen. De laatste 3,6km liep ik aan ongeveer 13km/hr. Goede training.
Deze maand is voorlopig mijn meest produktiefste maand qua aantal km's. 160km in 16 keer staat er op de teller. Met nog een zestal trainingen te doen zal ik waarschijnlijk de 200km halen voor de maand augustus. Niks speciaal in vergelijking met veel andere lopers maar voor mij begint het toch de goeie richting uit te gaan. Morgen te Poeke nog eens met Zico een krachttoer uithalen. 't Zal sterk finishen zijn of sneuvelen onderweg.
Nutteloze weetjes:
* De Atlantische Oceaan is zouter dan de Stille Zuidzee.
* In de Grote Muur van China zitten genoeg stenen om een muur van 2.5 meter hoog rond de hele wereld te bouwen.
hebben ze het niet prachtig gedaan!

3 opmerkingen:

Ralf, Loris en Kappo zei

Zico, laat baasje maar eens zien hoe goed gij kunt corssen.
En Etienne, doe het goed morgen!

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Tot morgen, eindelijk weer canicross ! ;-)

Cremke zei

Zico deed het goed, baasje werd gewoon mee getrokken. Blijven lopen Etienne, ooit haal je hem wel in. :-)))