vrijdag, augustus 01, 2008

AM & PM

AM: 15km - 1hr30'37" - 9,93km/hr
PM: 10km - 54'11" - 11km/hr

Op het programma stond er een lange duurtraining van 25km. 'k Was vandaag chauffeur voor de dochter dus heb ik mijn training in 2 keer gedaan. Het avondgedeelte was met de IVAC-ers en was duidelijk een stukske rapper met een gemiddelde van meer dan 12,5km/hr gedurende 3,6km. Morgen staat er een hersteltraining op het programma van 7km.
Mijn geschenkbon (6 euro) van decathlon heb ik reeds verzilverd. 2 paar loopsokken "voor de regelmatige loper" heb ik mezelf kado gedaan.

Links van dit bericht (morgen en later zal het linksboven zijn) heb ik een goed en uiterst interessant rekenmachientje geplaatst. Als je erop klikt kan je tijden ingeven en dan worden die automatisch omgezet naar andere tijden en afstanden al naargelang. Dit is een "toolke" dat ik ontdekt heb op de site van de Gavertrimmers en is een ontwerp van Rony Verhulst, organisator van "Rapper dan een ezel". Rony had geen bezwaar dat deze calculator op mijn blog stond.

Een tweede leven voor uw hondjes, een alternatieve manier om te canicrossen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Etienne, ik heb even gebruik gemaakt van je tooltje, het rekenmachientje erg goed, heb je er bezwaar tegen dat ik het kom pikken?
mvg
Patrick

Jogginggirl zei

toffe foto, is dat bruine hoopje inbegrepen bij de schoenen ?