zaterdag, augustus 02, 2008

Herstellen met den honden

7070m - 43' - 9,86km/hr
Op het programma stond 7km aan iets meer dan 6'/km, en dat heb ik dan ook gedaan. Iets trager dan voorzien maar het was een goeie training. Langs het kanaal gelopen met mijn honden die het toch redelijk lastig hadden door het warme weer. Gelukkig was er genoeg water in de omtrek om hun dorst te lessen. Chippie is er maar 1 keer met "zijn kliekken en klakken" ingetuimeld. 't Was plezant in den auto.
Nutteloze weetjes:
* De oogpupillen van een octopus zijn rechthoekig.
* De tuatara hagedis uit Nieuw-Zeeland heeft drie ogen. Het derde staat bovenop zijn hoofd.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Is het niet zo dat uw honden je dan meetrekken als ze in het water duikelen?

Stefaan zei

Neen Betty, als ik train langs het kanaal en er is niemand in de buurt dan lopen mijn honden los. U had mij graag in het kanaal gezien hé. :-)

Anoniem zei

Dat kanaal lijkt mij interessant, als je dorst hebt......
grz
Patrick