donderdag, mei 10, 2007

Volleybal

(foto: Zico als ervaren model ... als 't niet te lang duurt)

Vandaag was er een volleybalwedstrijd voorzien. Maar onze grote organisator had een paar kleinigheden vergeten. Onder andere het voorzien van de sportzaal, of beter gezegd, controleren als er geen dubbele bezetting was. Daar stonden we dan, een volle zaal met "topatleten" klaar om het beste van zichzelf te geven. Twee volleybalteams, met reserven en twee zaalvoetbalteams, met reserven. Aangezien het voetbaltornooi een organisatie van de sportdienst zelf was hadden die, terecht, voorrang. Volleybalnet, scorebord en andere attributen schoon terug op hun plaats gezet en stilletjes afgedropen.
De voetbalploeg die moest optreden was het team waar ik normaal gezien ook in meespeel. Ik kan u meedelen dat ik bijzonder fier ben dat ik aan hun smeekbede heb kunnen weerstaan en niet heb meegesjot. Enkele tijd geleden was er maar een half woord nodig en ik stond al op het veld. Dat kan ik mij nu niet permiteren met de ultrabelangrijke loopwedstrijd van morgenavond voor de deur. Gekwetst geraken en dan niet kunnen deelnemen aan de cross waar Koen zoveel reclame voor maakte en ons drankbonnekes beloofde, dat mag ik niet riskeren. Morgen moet ik topfit aan de start komen!

1 opmerking:

Anoniem zei

ik heb me enige tijd ook laten overhalen om de shoes nog eens aan te binden, en m'n knieën hebben het me nog steeds niet vergeven ...