zaterdag, mei 12, 2007

Paarden kunnen (uit)lachen



47'32 - 10km - 12,62km/hr - plaats:461/737




Gisteren heb ik deelgenomen aan de Sint-Rembert Corridda te Torhout. Daar stonden 10km op het programma die ik voor de eerste keer in mijn gloednieuw "weblog-T-Shirt" zou lopen. Een gezondheidswandeling zou en mocht het niet worden. De T-shirt moest waardig gedragen worden. Zoals meestal heb ik gekozen voor de startblokken achteraan. Daar kon ik in het gezelschap van Koen relaxed wachten op het startschot. Rustig en op een traag tempo de eerste lus afgewerkt om dan aan km 2,5 mijn inhaalrace te beginnen. Tevreden dat ik dit heb kunnen volhouden tot op het einde.
Aangenaam kennis kunnen maken met een aantal sympatieke bloglopers. Onder andere van Koen weet ik nu dat hij de trotse bezitter is van een Jack Russel. Misschien zien we hem ooit eens debuteren op en canicrosswedstrijd. Ook Achieltje en Koen (SGEE) leken mij zeer enthousiast over het canicrossgebeuren. Het zou mij niet verwonderen moesten ze dit jaar ergens opduiken op een wedstrijd en daar met de prijzen gaan lopen. 'k Ben benieuwd wie van de bloggers als eerste aan een canicrosswedstrijd zal deelnemen. In iedere geval is iedereen van harte welkom.
Aan mijn loopstijl kan nog veel veranderen en verbeteren. Toen ik ten lande ergens passeerde aan een wei met paarden was dit de spontane reactie van hen. Mijn soepele tred en snelheid werkte blijkbaar op hun lachspieren. Of het zou moeten zijn dat ze nog niet uitgelachen waren van de passage van Frank Spencer :-)


4 opmerkingen:

Anoniem zei

ach ja, paarden zijn ook maar mensen ...

Anoniem zei

en dat paard lag daar nog altijd toen ik passeerde

Anoniem zei

Hahaha, die paarden konden er ook mee lachen.
Leuk om je eindelijk eens ontmoet te hebben.
Veel sukses in de canicross van Bonheiden.
Jammer genoeg hebben de Spencers geen hond, wel vier dochters :-)

Anoniem zei

Proficiat met je mooie tijd. Ik vind het niet eerlijk dat de paarden je daarvoor uitlachen! :-)
Het leek mij daar een mooie wedstrijd, en gezellig ook.