zondag, mei 06, 2007

Lopen in Brugge











(foto links boven: Julie & ?)
(foto rechts boven: Koen)
Deze namiddag naar Brugge afgezakt om mijn T-Shirt af te halen (dank u wel Julie) en te supporteren voor alle lopers die ik ken. Toch een klein beetje onwennig en te laat (file) ben ik op Julie afgestapt om mijn T-Shirt "op te eisen" :-)
Iedereen (hopelijk) een handje gegeven maar ik wist bij God niet wie wie was. De enige drie die ik herkende en waar ik een naam kon opplakken waren Julie, Maarten en Koen (bandana). Tijdens de wedstrijd nog eens de andere Koen (SGEE) (pas herkend tijdens het lopen) aangemoedigd maar hij wist blijkbaar ook niet van waar het kwam.
Toch moeilijk (voor een verlegen gastje als ik) om als vreemde in groep te komen en direkt een vorm van contact te hebben. 't Kan er maar beter op worden.
Zoals hieronder te lezen valt zal mijn eerste wedstrijd met mijn nieuwe T-Shirt vrijdag aanstaande zijn tijdens de Sint-Rembert Corrida.
Dikke proficiat aan iedereen, ik zal nog een beetje trainen dan kan ik jullie volgen.
(foto links onder: ?)
(foto rechts onder: ?)


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Vrijdag volgt nog een bisnummer met de Rembertcorrida, want dan mag je (eindelijk) het handje schudden van de Spencers :-)
Tot in Torhout !

Stefaan zei

ik kijk er naar uit!