woensdag, mei 02, 2007

Rustige (herbegin)training

42'28" - 7,9km - 11,2km/hr - GHS:150

Vandaag terug met IVAC gaan trainen. Niet de voorziene intervaltraining op de piste meegedaan maar rustig rondjes draaien. 'k Was trouwens niet de enige die aan het herstellen was van een kwetsuurke.

Muzikale parelkes: 'k was er vroeger zot van, nu ben ik er nog zot van en over 20 jaar zal ik er nog zot van zijn! Deze 2 "Prince-adepten" kenden er iets van. Geef maar toe, 'k zal wel niet de enige zijn die ze goed vonden.

http://www.youtube.com/watch?v=2gCx6RxVhjU

2 opmerkingen:

Anoniem zei

'k heb gezien dat er later deze maand een canicross in mijne hof (Bonheiden) doorgaat ... ben jij er dan ook bij?

Stefaan zei

Daar zal ik het beste van mezelf geven Geert. Waarschijnlijk ben ik van dienst en zal ik de inschrijvingen verwerken alsook de uitslagen verwerken. U bent in ieder geval van harte welkom.