dinsdag, mei 15, 2007

Uitgelezen


"Een lepel herinneringen" door Felix Timmermans. Prachtig! Ik heb het zeer graag gelezen. Vol humor en een weerspiegeling van de levensomstandigheden, bijgeloof, en levensvreugde van de modale Vlaming. Ik ga iets bekennen maar aan niemand verder vertellen. Dit was het eerste boek van Timmermans dat ik las. Schande, ik weet het maar beter laat dan nooit. Zeggen dat ik voor dit boek 50 eurocent heb betaald in de kringloop. De kringloop, een plaats waar ik graag tussen de boekskes "snuister".

Begonnen met "Adriaan Brouwer" eveneens van den Feilx. De eerste bladzijden zijn nog maar verslonden en het ligt in dezelfde trend. 't Zal vlug uitgelezen zijn. Het is wel een duurder exemplaar, 1 euro heb ik moeten neertellen voor dit boek! :-)
Misschien zal mijn volgend boek dat ik koop dat van Jef D'hont zijn. Zo'n bidonneke dat hij klaarmaakte lijkt me interessant. 'k Zou het in ieder geval kunnen gebruiken als ik al die lopende bloggers wil volgen!
(grapke, Etienne loopt puur natuur!)

Geen opmerkingen: