dinsdag, mei 29, 2007

Lopen in Zulte; een feest!

Vandaag rust en die kan ik gebruiken want mijn knieën beginnen tegen te wringen.

Gisteren heb ik me ingeschreven voor de loopwedstrijd "Loopfeest in Zulte" op 24 juni. Daar zal ik deelnemen aan de 10km. Intussen al een bevestiging teruggekregen van niemand minder dan Harmsie. Hij wist te mailen dat Katrien ook aanwezig zal zijn en dat de inschrijvingen beginnen binnen te stromen. Hij hoopt op een groot aantal aanwezigen van de "Rode Armada".

Nutteloze weetjes: Het woord vier (4) is het enige woord dat evenveel letters heeft als dat het waard is.

Deze week is het dus Nick Cave-week. De 2de clip is er eentje met Kylie Minogue.

2 opmerkingen:

Bert zei

Is lopen niet altijd feest?
En als beloning na 10km. een 'Zulteken'?
Mmmmm......

Anoniem zei

veel succes daar in zulte !