zondag, mei 06, 2007

Mijn nieuw T-Shirt

52'35" - 10km - 11,4km/hr - GHS:140

Rustige duurloop die eigenlijk niet voorzien was. Aangezien ik niet start in Brugge en ik toch moest opstaan om dochtertje lief naar haar zus te voeren (babysit), kon ik evengoed mijn sportsloefkes aantrekken en van de laatste regenvrije dag profiteren.

Rond 1300hr zal ik Laura terug ophalen om dan door te rijden naar Brugge. Daar zal ik dan plechtig mijn gloednieuwe T-Shirt in ontvangst kunnen nemen. Een uitzondelijk relikwie dat slechts bij speciale gelegenheden zal mogen uit de kast komen.

Tijdens de wedstrijd zullen we een stuk van het parkoer afwandelen en de bloglopers aanmoedigen. Ook een gezellig terrasje zullen we niet links laten liggen.

Vrijdag doe ik mee aan de Sint-Rembert Corrida waar ik de 10km zal lopen. De oproep van Koen kon ik niet weerstaan en daar zal ik dus voor de eerste keer kunnen lopen in mijn gloednieuw "bloglopers-t-shirt". Vandaag heb ik 10km gelopen, zeer op het gemak en het gaat redelijk. Vrijdag zou ik zonder grote probemen onder de 50' moeten lopen. Beter hoeft dat nu nog niet.

Geen opmerkingen: