zaterdag, mei 05, 2007

Leesplezier bij ECI





Vandaag is mijn boekenkast weer wat uitgebreider geworden. "t Was het moment om aan mijn kwartaalverplichting te voldoen. Naar Kortrijk getrokken om in de ECI-winkel mijn keuzes te maken. "2 + 1 gratis", geen boek maar een mooie aktie die ik wel zag zitten. Wat is het geworden?- Ik was twaalf en ik fietste naar school van Sabine Dardenne. Een triestig verhaal, één van de slachtoffers van Dutroux.
- Nachtschade van Karin Slaughter. De beste thriller van het jaar, volgens de Washington Post.
- Shopalicious van Sophie Kinsella. Humor over een dame die graag gaat winkelen. 'k Ben benieuwd, klinkt een beetje als een autobiografie van mijn vrouw.
Gratis en voor niks kreeg ik nog de strip "De primitieve paljassen" van Suske en Wiske kado. 'k Ben benieuwd, klinkt als een autobiografie van de voetbalploeg waar ik bij speelde.
Als toemaatje heb ik nog Behekst van Vitalski gekocht wegens ... sterk afgeprijsd.

Wanneer ik deze boeken ga lezen weet ik nog niet, er staan nog enkele anderen in de wachtrij. Ik zal ze maar op het rekske "nog te lezen" zetten.




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Haha, Karin Slaughter, één van mijn favorieten. Schitterende auteur! Veel leesplezier

Vitalski zei

en was myn boek dan Zo slecht ??
ik bedoel echter slechter dan een ander boek?

x vitalski