zondag, oktober 04, 2009

Uitgelezen

Enige dagen geleden heb ik "Geniaal Geheim" van David Baldacci aan de kant kunnen leggen. Hij kan nu in de boekenkast bij de andere "gelezen" boeken gaan liggen.
Twas de eerste keer dat ik iets van Baldacci las maar der zullen er nog volgen. Spannning met FBI, CIA en nog een aantal "kwantum"-wetenschappers. Neem er dan ook nog een licht gestoorde suicidale vrouwelijke speurder bij en je hebt een aantal mooie ingrediënten om een paar dagen leuk leesplezier te hebben. (suicidaal en vrouwen = synoniem?)



Van de boekenkast nog te lezen is nu "Steenkoud" van Stuart Macbride verdwenen. Het begon vol lugubere spanning (kindermoorden en meer) en na meer dan 100 bladzijden is het nog altijd even ... luguber.

Gisteren An American Crime gezien. Een aangrijpende film, gebaseerd op echt gebeurde feiten. kGa er niet teveel van vertellen, voor de cinéfielen, ga hem zien! Op DEZE link een klein beetje uitleg als je die wenst alvorens de film te bekijken. Wat mij betefet één van de betere in het genre "waar gebeurd". Bekenden: Catherine Keener en Ellen Page, 2 skone madammen en die leveren prachtig werk.
Een niet onbelangrijk weetje, voor de liefhebbers: CLUB - anderlecht > 4-2 !!!

En nu (of morgen als het er nog niet staat) de verslagen, uitslagen en foto's gaan bekijken van de canicross, agility en de marathon van Brussel waar ik verleden jaar mijn zwaarste/moeilijkste wedstrijd ooit liep.