vrijdag, oktober 30, 2009

Canicross


Hieronder een leuke video over canicross. tIs opgenomen tijdens het Europees Kampioenschap in Hongarije. De Belgen hebben het niet slecht gedaan. Sportieve en lopende bloggers die een hond bezitten moeten zeker eens kijken, tis misschien iets voor jullie. Uw trouwe viervoeter zal het zeker graag doen.

@Inge: Laat Luna maar meekijken, dan weet hij wat hij straks moet doen!
@Nico: als aanvulling op uw fietstalenten? En ivm dat nieuw fotootje. tJa, ze zeggen: hoe ouder je wordt hoe meer kinds je terug wordt. kHeb de foto dus aangepast aan mijn verstandelijke capaciteiten.
@Chris: echt iets voor u!

4 opmerkingen:

Chris zei

bedoel je voor mij ? Hehe, met onze loebas zou canicross niet zo'n goed idee zijn vrees ik, bijna 75 kg droog gewogen, niet zo'n ideaal postuur voor canicross ;-).

Tiny zei

Tjee.. Etienne wat gaan die snel zeg!

De Nico zei

Dit durf ik niet met onze Schotse Terriër. Als zij moet voorop lopen, vrees ik dat mijn voorband stukgebeten wordt...
Zal dus maar blijven fietsen zonder bobby ...

tessa zei

oh zo shiek filmke, krijg kippevel als ik ernaar kijk, heb ik dadelijk zin om te gaan crossen. volgend jaar ben ik er hopelijk ook bij voor de eerste keer!

groetjes tess en angel