woensdag, oktober 07, 2009

kHeb ne skone split

11,8KM - 1:07:16 - 10,5km/hr

Heen: 35' - Terug: 32'16". Geef toe, ne skone split ...
ondanks die fuc.. , klo... berg op teinde, aan thotel. Volgende keer een hotel in het dal. kMoe geen skoon uitzicht ne meer hebben.

@NICO: wel 29 april, niet 1945 hé! kGa er int vervolg een tekeningske bij maken! :-) Coureurs wok. Raar volkske.

Een paar berichten geleden publiceerde de zeer gewaardeerde kameraad en supercanicrosser Steven zijn muziek op het blog. Niet zomaar muziek maar zowaar zijn loop/trainingsmuziek. Zeg maar zijn succesmuziek. tWas een beetje "dance", "house" en "jump" (Zeg ik het goed? kBen niet meer van de jongsten. Volgens maat, nu ex-maat, NICO ben ik van 1945)
Niet zozeer mijn keuzes Steven, maar alléé, Cujo kan er maar goed bij varen. Toch op het randje van hondenmishandeling vind ik. Steven nu mag je mij ook eens vertellen naar welke muziek u luistert tijdens het lopen. :-) :-)
U vroeg ook naar de muziek waar andere vedetten mee lopen. kVoelde mij aangesproken en ziehier mijn begeleidingsgroepkes van een uur geleden. Een heel lijstje maar kheb ook lang gelopen.

2 opmerkingen:

Steven zei

Tof om ook es te horen, ik bemerk iets meer gematigdheid, toch de leeftijd dan? :ppp

Ge weet wat ze zeggen hé: "Goeste is koop!" Misschien moeten we es overschakelen op keuze van trappisten of ... ;)

En hopelijk megacanicrosser Devillage aan de start te St-Katelijne!!

koen ivac zei

vrij gevarieerde muziek. Voor intervaltrainingske zekers? Traag bergop en snel bergaf...:-)