zaterdag, september 12, 2009

Voor de tv- en filmliefhebbers

Veel TV kijken is niet goed, zeggen ze. Maar daar ben ik het niet mee eens. Te veel bloggen en "facebooken" is waarschijnlijk nog slechter. Maar ondanks alle negatieve geluiden daaromtrent heb ik toch al een paar "interessante" mensen "gelezen", en nog beter ... "ontmoet". Zeker in het loop- en canicrosswereldje dolen er een paar sympathieke figuren rond.



Voor de cinéfielen onder de bloggers en facebookers, vanavond een filmpke die ontsproten is aan de "verdorven" geest van Stephen King. Iets voor U Gunther en Greet. "1408" met J Cusack en Samuel L. Jackson, 2 gasten die ik graag bezig zie. Deze film is op tijd gedaan om dan over te schakelen naar Studio Sport op Eén. Als ik den Club den Genk heb zien afpoeieren kan ik overschakelen naar reclamezender VTM (een zeldzame zap) om nog eens naar "French Connection" te kijken. Is dat allemaal niks voor U, Canvas is de oplossing voor alle "slechte" tv-avonden.

't Zou ook kunnen dat ik niet thuis ben en dat ik niks zie. Alhoewel, 't zal wel thuisblijven worden want maandag vertrek ik voor enkele dagen (+/- 35d) en Linda wil nog eens iets lekkers klaarmaken. -'k Ben benieuwd en vooral hongerig-
"In Munchen, tijdens de bierfeesten, zal je de kans niet hebben om lekker te eten" zegt ze. Inderdaad, na een paar 1/2 liters heb je niet veel honger meer. Hoogstens een braadworstje om mijn cholesterol op peil te houden. :-)

2 opmerkingen:

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Ik heb 1408 natuurlijk al héééél lang geleden gezien ;-);-);-)
Zie ook mijn commentaar op facebook.
Greet is een 'echte' cinefiel , ikke niet hoor ;-)
Geniet alvast van je 'verlof' ! ;-);-);-)
Vergeet ook het tennis niet, en idd. als we op zaterdag thuis zijn, is het meestal detectivekes kijken op Canvas.
Maar vanavond vroeg naar bed, want ik mag Dorit niet in de steek laten op een bijlangrijke wedstrijd in Amersfoort morgen. Zij mag het verknoeien, maar 't mag niet aan mij liggen ;-)
Oh ja, Brugge speelt volgens mij morgen pas hoor... ;-)

Steven zei

't was een goeie poging om '1408' te verfilmen, niet altijd even makkelijk ;)