vrijdag, september 11, 2009

Man des Huizes

Nadat den vrijer van de dochter al mijn plaats in de zetel had ingepalmd ben ik nu ook al mijn ander zitplaatsje kwijtgespeeld. Den tijd dat ik "de man des huizes" was, de heerser over mijn walhalla is al lang vervlogen tijd. Als ik er eigenlijk goed over nadenk, 'k ben eigenlijk nooit de "leider" geweest. Alhoewel Linda me zei dat ik altijd de lijder zou zijn, voor de rest van mijn leven. 'k Had het haar beter laten opschrijven, dan had ik het gezien ... het verschil tussen "ei" en "ij".

Dit hoekje ben ik dus ook kwijtgeraakt. Hij, monster Cosmo, bekijkt me altijd "smerig" als ik vraag als ik ook eens mijn mails mag bekijken. "Controle van den blog" zei hij, "en ik sta er te weinig in!"

Bij deze is het dus rechtgezet.


5 opmerkingen:

Steven zei

Cosmo is schitterend!! Laat hem maar es zijn verhaal typen ;)

RunningRonald zei

hihi, kijk maar uit, voor je het weet ben je een paar letters uit je keyboard kwijt :)

Koen zei

Stefaan, ge hebt het ver gebracht jong :-))))

Anoniem zei

Toffe klebs !
Salutjes.
Denis

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Wanneer gaat die Cosmo eens meecrossen ???