vrijdag, september 04, 2009

Stijfheid


Vandaag een dag verlof, ideaal om rustig de tijd te nemen voor een aantal kleine werkskes.
De meeste tijd heb ik gespendeerd aan de mails van de kandidaat schutters. Binnen 2 weken staan er initiatie- & recruteringsdagen op het programma en nogal wat schutters voelen zich geroepen om deel uit te maken van de nationale ploeg. Prima, hopelijk kunnen we een paar talenten ontdekken die dan nog de "courage" hebben om een aatal jaar met ons mee te trainen om dan inzetbaar te zijn voor de ploeg.
Den afwas heb ik ook al gedaan, 't is te zeggen de knop van de vaatwasser ingedrukt. U ziet, 't is niet moeilijk om de nieuwe man "te spelen".
-
Morgenvoormiddag help ik mee met de voorbereiding van "Dwars door Izegem". Jullie zijn allemaal uitgenodigd om deel te nemen aan dit loopwedstrijdje. In de namiddag kan ik er jammer genoeg niet bijzijn, een trouwfeest in de familie verplicht mij om elders aanwezig te zijn.
-
De dag erop -zondag- is het dan hoogdag voor de canicrossers. De klassieker onder de canicrosswedstrijden staat dan op het programma. Aan het kasteel van Loppem zullen er weer veel duo's strijden voor de ereplaatsen. Ik zal ook aanwezig zijn maar dit keer op de korte cross. Mijn 2 laatste optredens op de lange cross waren een kleine catastrofe. Hopelijk heb ik geen last meer van de stijfheid opgelopen op de 1/2 marathon te Flawinne en heb ik geen last meer van het bourgondisch trouwfeest.

1 opmerking:

RunningRonald zei

succes zondag Etienne!