donderdag, september 03, 2009

1/2 marathon van Flawinne


Vandaag me nog ne keer laten gaan en deelgenomen aan de 1/2 marathon van Flawinne. Flawinne is een dorp op enkele km's van Namen. 't Is maar om te zeggen, 't gaat er redelijk veel bergop.
Rustig begonnen samen met Denis P om dan na 8.5km iets sneller te gaan. Het lastigste stuk situeert zich in de laatste 5km alhoewel het begint te stijgen rond km 12. Ervoor waren er ook kleine hellingen maar dat was "peanuts" in vergelijking met het einde. Ook de soms strakke wind zat meestal in het nadeel. Rond 1hr 57' zal mijn eindtijd zijn. Weeral vergeten af te duwen aan de aankomst ... vermoeidheid zeker.
Content omdat ik onder de 2 uur bleef en dit zonder noemenswaardige voorbereiding maar wel met een aantal kilo's teveel.
Jammer dat er zo weinig deelnemers waren voor deze mooie en goed georganiseerde wedstrijd.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Idd, ik vind het ook een mooi loopje. Maar het paste niet echt in de planning. Vind het ook wel vroeg opstaan om naar den anderen kant van het land te rijden voor efkes te lopen. Maar gij zijt gewend van vroeg op te staan hé. Moesten ze dat nu eens organiseren met een (of twee) overnachting(en), dan wil ik er nog eens over denken in het vervolg!

Unknown zei

Sorry,

wat was de juiste afstand?

gert zei

misschien moeten sommige mensen ook werken op een doordeweekse donderdag :-)

Stefaan zei

Dag Gert, voor ons dat werken zulle! :-)

Stefaan zei

Dag Gert, voor ons dat werken zulle! :-)

Denis zei

Salut Stef !
Sur quel site vas-tu voir pour les résultats et les photos ?
Denis