maandag, september 21, 2009

Laufen

Gutentag. Ich habe noch et was gelaufen auh. Freitag 7,43km - 47'32" - 9,4km per oere.
Heute hab ich auh gelaufen: 7,77km - 45'25" - 10,23km per oere. Nicht so slecht sau ich sagen!

Gelukkig is mijn Engels stukken beter dan mijn Duits want anders had ik op de cursus "ein klein problemke".

Mijn felicitaties aan alle canicrossers die een prachtig Vlaams kampioenschap hebben gelopen. Eveneens evenveel respect voor de marathonlopers op de Leiemarathon. En al zijn de resultaten soms niet wat verwacht werd na de intense trainingsarbeid, toch een dikke proficiat, ge moet het maar doen!

Gunther, Steven, jullie waren er niet ver af hé! Proficiat.

4 opmerkingen:

Koen zei

Sie sind in grossen form!! Gehen sie so weiter ... of toch zoiets in dienen aard

Patrick zei

Hallo maatjes,

En alles goed met jullie.
Hopelijk sporten jullie meer of zuipen.
Jammer dat je niet kon komen naar de marathon.
En Regis in vorm tussen de boeken.
Doe het goed daar en niet te veel worsten eten.

Patrick aus Wevelgem

De "Nico" zei

Het is zo stil rond de Oktoberfeste...
Ik lees van Messe, cursussen,Augsburg,cultureel zangfeest, ...
Maar van de Oktoberfeste wordt in alle toonaarden gezwegen.
Wat kan onze defensie toch geheimen voor zich alleen bewaren.
Wat een geruststelling voor de thuisblijvers

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Dankoewel ! ;-)