woensdag, oktober 08, 2008

Vet in plaats van koolhydraten

Dank u wel collega bloggers voor de reacties en ook voor de tips. Waarschijnlijk hadden sommigen zo'n compassie met mijn Brusselse lijdensweg dat ze mij moesten raadgeven. :-)

Gelijk hebben ze want ik kan alle goeie raad gebruiken. Ik ben er u dankbaar voor en zal ze zeker in overweging nemen.

Wat heb ik gelezen in Runners World. Dat, zeker bij lange duursporten, onverzadigde vetten beter zouden zijn dan dagen aan een stuk pasta eten. Als pastafreak vind ik dit toch een belangrijke en interessante piste om te volgen en te proberen.

Nutteloze weetjes:
* Het hart van een garnaal bevindt zich in het hoofd.
* Sommige insecten kunnen een jaar zonder hun hoofd leven.
Sommige mensen kunnen hun hele leven zonder hart of zonder hoofd leven.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jaja, 'k heb het ook gelezen in de Runners. Hoe vettiger, hoe prettiger.
En wat betreft die marathon, je hebt er toch weeral ene bij op je palmares. Met weinig kilometers in de benen kun je die tijd toch niet slecht vinden!

Cremke zei

En nu BK worden te Maldegem, en alle leed is vergeten.