maandag, oktober 27, 2008

Marathontraining LPMM

Vandaag start ik met de conditie-opbouw voor de Louis Persoons Memorial Marathon. Deze "sympathieke" marathon gaat door te Genk op 11 januari 2009. Nu al weet ik dat ik niet de enige blogger zal zijn die daar aan de start kom.
Op de eerste trainingsdag (in feite begin ik pas morgen) stond er een crosstraining op het programma. Dat is iets dat je in feite zelf een beetje kunt invullen naargelang de goesting en de beschikbare tijd. 'k Heb vandaag gekozen om op het werk een beetje meer rond te lopen. Grapje, 't was druk.

Morgenvoormiddag neem ik sporttesten af (jaarlijkse fysieke testen) en ik zal van de gelegenheid gebruik maken om zelf een beetje te joggen.

Muzikale parelkes: deze week allemaal nummer 1 hits uit het gezegend prachtjaar 1962! Een zeer vruchtbaar jaar waar ze heden ten dage nog altijd de vruchten van plukken.
Een zanger met een prachtige stem en humor, Ray Charles en het prachtige "I can't stop loving you".




Nutteloze weetjes:
* Citroenen bevatten meer suiker dan aardbeien.
* Er zitten meer dan 1000 chemicaliën in een kop koffie. Hiervan werden er slechts 26 uitgetest en de helft daarvan veroorzaakt kanker bij ratten. Wat dacht u van een kopje thee.

1 opmerking:

Anoniem zei

Aha, wij zijn ook ingeschreven voor LPM te Genk.
We maken er met de familie Spencer een leuk weekendje van.
Normaal loop ik er de halve, hoewel ik enigszins twijfel om toch voor de volle rit van 42 km te gaan, weliswaar op 't gemak.
See you !