dinsdag, oktober 28, 2008

Marathontraining - Rustige duurloop

9,157m - 0:56:43 - 9,69km/hr

Rustige duurloop, 6'50"/km was er voorzien volgens het schema dat ik -tegen beter weten in- zal volgen. Maar zoals al mijn vorige schema's zal het dit keer weer zeer flexibel zijn. Dat is volgens mij ook de reden dat ik nooit echt loopmoe ben. Het schema is niet alles en het laten vallen van trainingen en/of veranderen en aanpassen is voor mij geen probleem. Ook is het voor mij geen reden om mijn marathon niet te lopen omdat het schema niet stipt kon nageleefd worden ... soms met nare gevolgen maar als amateur nemen we dat erbij.

Morgen 10km tempo maar aangezien het woensdag is en ik zeer graag met de IVAC-mannen train zal het tempotraining zijn op de piste. De trainer zal wel zeggen wat er moet gebeuren.

Zoals gisteren is er vandaag weer een nummer 1 hit uit het gezonde jaar 1962.


Geen opmerkingen: