maandag, september 03, 2007

't Is gedaan

fini, afgelopen ... morgen terug naar 't werk! Om 0500hr op en om 0555hr gaan we weer een beetje reizen met de NMBS. Niet getreurd 'k heb nog een paar troefkaarten achter de hand. Er zijn nog enkele verlofdagen die ik later op het jaar zal opnemen ... als 't eens skoon weer is.

Alle pijntjes en stijfheden zijn verdwenen, morgen kan ik weer een duurloop op het programma zetten.

't Is lang geleden, 't is weer tijd voor een muzikaal parelke. Een combinatie van zeer leuke humor, goeie muziek, grappige dubbelzinnige tekst en een redelijk sexy videootje! Kortom voor iedereens zijn goesting.



Nutteloze weetjes:
* Iedere mens heeft een unieke tongafdruk.
* De meest gevoelige vinger is de wijsvinger.
!?!? even nadenken voor ik hier commentaar op geef.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik blijf erbij: sinds ik je 'nutteloze weetjes' lees voel ik me een completer mens ;-)