zaterdag, september 22, 2007

Duurtraining

Vandaag eens gaan lopen louter op gevoel. Geen uurwerk, geen hartslagmeter, niks. Ongeveer 45' weggeweest voor een gesapig loopje. Morgen is er de canicross te Stevoort. Ik sta daar 5de in het criterium en zal proberen die plaats vast te houden. Misschien kan ik nog naar de 4de plaats opschuiven, de topdrie staat te ver en is te snel. Maar het zal moeilijk worden want ik heb pech met mijne Zico. Ik ga hem morgen niet meenemen aangezien de problemen in de auto groter worden. Zowel voor de chauffeur (ikke) als voor de hond is het niet meer aangenaam. Aangezien Stevoort ook al niet bij de deur ligt is het dus uitgesloten dat ik hem die rit aandoe. Hij zal mijn trainingshond op het thuisfront worden. Een wedstrijd in de "Westfloanders" kunnen we misschien nog overwegen. Chippie zal het dus morgen moeten doen. Hopelijk moet ik haar niet over de finish dragen.

Op het blog van Frank Spencer het triestig bericht gelezen dat mede-organisator van de Ipso Leie Marathon, Freddy Vanhoucke overleden is. Na een ongeval tijdens "zijn" marathon is hij in een coma geraakt en de strijd verloren. Mijn inninge deelneming en medeleven voor zijn famile en talrijke vrienden.

Geen opmerkingen: