woensdag, september 19, 2007

IPSO LEIE MARATHON 3 - Dank u wel

Links en rechts al heel wat "proficiats" gekregen vanwege mijn bescheiden marathondebuut. Dank u wel dames en heren. Tijdens de wedstrijd heette een (met respect) oudje me welkom in het wereldje van de marathonlopers. Hij gaf me de wijze raad -samen met vele andere ervaren marathonlopers- om mijn eerste gewoon uit te lopen en niks te forceren. Dan zou ik er veel plezier en voldoening aan beleven en goesting krijgen in meer.

Wel, gezien mijn (zeer) beperkte voorbereiding heb ik hun wijsheid niet in de wind geslagen -al was er wel veel (kop)wind- en één van mijn traagste wedstrijden gelopen. Het was genieten en ik ben al aan het uitkijken wanneer ik aan mijn 2de kan deelnemen. Doel: een paar minuten sneller dan mijn vorige maar vooral genieten.

Het moet gezegd worden dat ik debuteerde in een op alle vlakken prachtig georganiseerde wedstrijd. Ik had geen persoonlijke begeleider op de fiets maar er was voldoende bevoorrading.

Morgen ga ik voor de eerste keer weer lopen. Ik weet nu niet als dit verstandig is maar ik heb de indruk dat ik volledig gerecupereerd ben. Goede raad is altijd welkom.

Nutteloze weetjes:
* Elizabeth I van Engeland leed aan anthophobie, angst voor rozen.
* Napoleon Bonaparte was bang voor katten.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

en ik die dacht dat een Engelse koningin eerder angst voor lelies hoefde te hebben ...

Dave Vervenne zei

Late reactie van mezelf: dikke proficiat met je marathondebuut!

Anoniem zei

1 wijze raad :
"traag maar gestaag"

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

AAAh je moet jou aandacht trekken met in je blog te schrijven !!!Toen je aankwam hebben we met 5 ja met 5 !!!! geropen naar jou "Etienne !!!!!" maar geen "blik" man man je was in euforie dat ge zo prima gelopen had denken we , je werdt opgevangen door je vrouwtje en je dochter denk ik ,wij stonden links aan de aankomst Duuuus met deze een heel dikke proficiat !! vanwege (nogthans luide supporters) Diana, Freddy, Francis ,Christ en mezelf

Tereze zei

Napoleon wist al evenveel van katten als van vrouwen...

Anoniem zei

Etienne, als ge nog een marathon loopt, dan ben ik alvast kandidaat-begeleider. Ge moet maar roepen! Trouwens, proficiat en tot op de marathonhulde van Ivac in januari!!