dinsdag, september 11, 2007

Nie goe

De stijfheid is zeker nog niet verdwenen en nu heb ik er ook nog keel- en oorpijn bijgekregen. 't Zal wel overgaan maar het moet niet te lang meer duren. Er zijn belangrijke dagen in 't verschiet. Met een beetje geluk kan mijn loopprogramma nog onverwacht uitbreiden met de 1/2 marathon van Brussel. We zullen zien.

Het 2de parelke van Stevie Nicks -niet moeilijk te vinden, ze heeft alleen maar parelkes op haar "palmares" staan- is het zeer opzwepende Stand Back. Op de MP3 en dan snelheid maken.
De Rock and Rolling Beauty Queen!



Nutteloze weetjes:
* De meeste koeien geven meer melk wanneer ze naar muziek luisteren.
Ik presteer ook beter als mijn favoriete muziek speelt!
* Wanneer hij in een verliefde bui is grijpt de mannetjesotter de neus van het vrouwtje vast met zijn tanden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Van de otter kunnen we allemaal nog wat leren! Zorg maar dat je stijve spieren snel verdwijnen & ik zie je wel in Brussel!