donderdag, september 27, 2007

Lang - ver - traag


Vandaag was er een rustdag voorzien maar heb toch meegedaan met de volleybal. Glansrijk gewonnen met 3 - o. 't Is natuurlijk een groot voordeel als de tegenstander niet komt opdagen. Van ons team 2 ploegskes gemaakt en onder elkaar een matchke gespeeld.

Als het kriebelt, als je gebeten bent, als de microbe in u zit dan ... kan je niet anders dan eraan toegeven. Dus is mijn 2de marathon reeds geboekt en betaald. Op 13 januari 2008 ga ik voor een weekendje naar Genk om daar in het BLOSO domein deel te nemen aan de "Louis Persoons Memorial". Een leuk pakket; marathon + overnachting (voor 2 op 50 m van de start) + ontbijt en dat voor een zeer democratische prijs. Kon ik toch niet laten liggen.

Doel op deze 2de marathon, beter doen dan op mijn vorige. Een tijd onder de 4hr25' dus. Niet teveel afdoen van mijn besttijd. 'k Heb collega's die bij hun eerste een zeer scherpe tijd hebben neergezet en nu niet meer in de buurt komen van deze tijd.


De uitspraak van de week:
Duitser Horst Preisler (71) is wereldrecordhouder met 1.474 marathons ,,Mijn lui vlees moest weg''

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Aha, Louis Persoons Memorial Marathon.
Staat toevallig ook met stip genoteerd op mijn programma.
We weten bijgevolg weer wat gedaan op de komende barre winteravonden.
Veel sukses en in Genk lopen we ongetwijfeld opnieuw in elkaars buurt.
Niet te luid snurken, hé, want wij slapen ook in dat Bloso-spel :-)

Stefaan zei

@ Frank: tof, 'k zal een poging doen om in uw buurt te eindigen.

Anoniem zei

Ge hebt er al bijna zoveel GELOPEN dan diene Duitse 'wereldrecordhouder' ... 'k heb daar ook al iets over gelezen, en hij heeft er inderdaad al heel wat afgestapt, maar gelopen ... hmmmm ...
Succes in Genk!!

Bert zei

Toffe omgeving daar in Genk!
Allez, het doel is gesteld, veel plezier.