maandag, november 20, 2006

Uurloop in Kinshasa

In navolging van de atleten bij IVAC die op zaterdag een uurloop liepen op de piste van Izegem, heb ik ook mijn uurloop gedaan rond de startbaan van het vliegveld van NDOLO. Gestart stipt om 1000hr om te eindigen om 1105hr. Inderdaad, 5' langer gelopen dan voorzien, maar het zou belachelijk geweest in de "middle of nowhere" te stoppen om dan het laatste stuk wandelend af te leggen. De gelopen afstand is moeilijk in te schatten, een 11-tal km zal er niet ver naast zijn. Niet veel, ik heb dan ook bewust traag gelopen, de conditie om zoiets tot een goed einde te brengen is er (nog) niet. Ondanks de afwezigheid van de zon was het toch lastig lopen, zeer warm, hoge luchtvochtigheid ... Gelukkig hadden we onze vrije dag (1 op 7 zijn we, normaal gezien, vrij) anders kunnen we geen lange duurlopen doen. Benieuwd naar de resultaten, records, ontgoochelingen of bevestigingen die werden gerealiseerd op de Izegemse piste. Kan ik direct zien welke trainingsachterstand ik heb, een motivatie om er weer in te vliegen ...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

toch knap dat je de weinige vrije tijd deels aan 't lopen opoffert!

Anoniem zei

...de resultaten volgen eerstdaags. We verwachten een woordje commentaar!!

Achieltje zei

Je moet het maar doen, 1 vrije dag op 7 en dan een trainingske inlassen, kvrees dat ik (en vele anderen met mij mss ook) niet zoveel karakter zou kunnen aan de dag leggen. Misschien bij wijze van duurloop in plaats van met de vlieger al lopend naar huis? Of is dat net iets van 't goeie teveel?

Anoniem zei

Etienne, we zijn uw Congolees e-mailadres wel kwijt zeker...